Spelend leren is ons motto!

Vanuit thema’s spelen wij in allerlei hoeken zoals: de huishoek, de bouwhoek etc. Samen richten we deze hoeken in met de leerkracht en overleggen hoe we de doelen kunnen behalen.

Tijdens het werken aan thema's worden alle ontwikkelingsgebieden zoals woordenschat, geletterdheid, gecijferdheid, sociaal emotioneel, motoriek, maar ook creatieve vakken en zang worden vanuit de thema's aangeboden. Spel is hierbij een belangrijk onderdeel, want vanuit spel ontwikkelen kinderen zich.

We vinden steeds weer nieuwe uitdagingen in ons spel.

Wij kennen het gebruik van de kleurenklok en weten wanneer en hoe we onze eigen speeltijd indelen. Dit is een fijn gevoel.

Aan het vertellen over het tot stand komen van ons spel beleven we veel plezier en we zijn dol op complimenten geven en ontvangen.

Aan het buitenspelen en gymmen in het speellokaal beleven we veel speelplezier.

Ook dans en muziek zijn favoriet en natuurlijk het optreden tijdens de ‘zing en swing’.

Onze groep bestaat uit 23 kinderen.

Op maandag, dinsdag is juf Tanja bij ons in de groep en op woensdag, donderdag en vrijdag, juf Ismay.

We hopen dat u zo een beeld heeft van het spelend leren bij ons in de klas.

Groetjes juf Ismay en juf Tanja